Gossip girl mania

Ovaj post definitivno posvećujem meni najboljoj seriji Gossip girl ( Tračerica) . 
Vjerojatno ste svi više manje čuli za popularnu američku tinejdžersku seriju temeljena na seriji istoimenih knjiga autorice Cecily von Ziegesar. 

Ja sam eto bila jedna od onih koji su kasno saznali za tu seriju.. Dok su svi to pratili na tv-u ja sam bila totalno za seriju Desperate Housewives ( Kućanice ).
Tako da moje preporuke onima koji još nisu pogledali Tračericu da požure. 
Poslije nje sam gledala dobri stari Sex and the city ali ova serija ostaje mi jedna od najboljih.
Kad sam pogledala prvu epizodu nisam mogla prestati gledati i normalno kako to ide pogledala sam cijelu sezonu u jako kratkom vremenu. Najviše od toga me zainteresirao lik Ed Westwica u ulozi jednog jedinog Chuck Bass-a. Sad ću malo dublje prokomentirati zašto baš on od svih ? 
Ne toliko fizički izgled koliko me zainteresiralo taj naglasak jer na intervju koji je davao priča britanskim naglaskom, hod, body language, njegova gluma općenito. Ma ima ono nešto. 
Na nekom forumu sam pročitala da su neke žene napisale da bi čak pasalo da Jamie Dornan (dobropoznati Christian Grey) odigra tu ulogu. Da li se još netko slaže s tim? ja baš i ne. 
Chuckom lik u seriji me najviše dojmio zbog te zapetljane priče pune tajnovitih osjećala između njega i Blair. Ali i drugih drama koje se zbivaju u seriji. Na youtube-u sam vidjela neki intervju u kojem ga pitaju koga više preferira Serenu ili Blair ? a on s onim britanskim naglaskom odgovori Blair. OH! 
Također Leighton Meester u ulozi Blair Waldorf  odlično odigrala ulogu. Totalno se snašla u tome. Time moj glas za najbolje odigranu žensku ulogu ide baš njoooj. 

Zapravo bi izdvojila par rečenica koje Chuck govori iz serije koji su mi značajni: 

" If two people are meant to be together, eventually they will find their way back. "

" People like me dont write books. Were written about "

" Ne dozvoli nikome da ti kaže da nisi snažna. Ti si najsnažnija žena koju znam."

" Ali najviše mi je žao što sam digao ruke od nas, kad ti nikad nisi. " 

" Stvar koja me fascinira uvijek kod tebe. Hladna vanjština a vatra iznutra" . 




Ovaj post sam posvetila svojoj najdražoj seriji jer slavim njenu godišnjicu. Danas je točno godina dana od kad je pratim. Time da sam dva puta pregledala svih 6 sezona . Da znam. Too much.
                                               
     And who am I? That's one secret I'll never tell ... You know you love me. XOXO, Gossip Girl

Primjedbe